2016. október 10., hétfő

Horzsol, mint a metal

Olyan rég írtam bejegyzést, és olyan sok mindent kellene pótolni, hol is kezdjem? Távolról fogok indítani...

Nyáron ismét összejött a szokásos csapat, Nyerw, tapsi, brainoiz, woof és én. Legegyszerűbb és legkézenfekvőbb úti célunk ezúttal is: Villány volt. (Péntek este még Pécsen, a Bohemia Sörkonyhában melegítettünk sörrel és hamburgerrel).


Mivel sikerült fantasztikusan rossz, vörösriasztásos, szeles, esős hétvégét kifogni - ilyen még nem volt a távolról indítások történetében -, és eredetileg azt terveztem, hogy a rémes időjárás ellenére futok a Rozé Maratonon, sofőrködést vállaltam. Úgyhogy nem ittam. Viszont nem is futottam, inkább nem kockáztattam megfázást. Sajnos a rossz idő be is tett a jelmezes futóversenynek, nagyon kevesen vettek részt, és az igazán poénos dolgokat alighanem szó szerint elmosta az eső...


Nem volt nagy forgalom...

"trendi színvilág"

"Frank Sinatra Fly me to the moon éneklőversenyekre"

A kedvünket viszont nem. Villány rossz időben is tökéletes program, pince meleget mindenhol találni. Azt hiszem, a Lelovits sillert mindenki megszavazta tökéletes bornak, és utána is jobbára ilyen könnyed vonalon maradt a folyadékbevitel (én meg ittam a bodzaszörpöket, gyömbéreket, kávékat). 


"finom fűszeresség pedzi a nyelvünket"

"szájban a korty szépen kerekedik, savai belesimulnak"



Keressük az idézeteket és az idei mottót...


Délutánra eléggé elálmosodott a csapat, úgyhogy hazaindultunk. Az út is tartogatott meglepetést, a napraforgók rossz időben is ragyogóan szépek.

"szuperkoncentráció"

"brutál koncentráció"

Este jöhetett a retro youtube parti olyan zeneszámokkal és előadókkal, amikről és akikről vagy nem is hallottam még, vagy olyan régen, hogy már a feledés jótékony homályába vesztek. Közben felbontódtak újabb boros palackok, amikre a többiek kevésbé, én viszont jobban emlékszem.


Másnap reggel távkapcsoltunk Ausztráliába, BePéékhez, aztán délelőtt az Egyletben kávéztunk, szendvicseztünk, és egy kis esőmentes pécsi séta is belefért a vonatindulásig.


"levegőztetésre a gyümölcsfák árnyékába visz bennünket"






Hát így. Folyt. köv. jövőre...

Nincsenek megjegyzések: